Hlavní obsah stránky

Výběrové řízení / Projektový koordinátor

Projektový koordinátor / Projektová koordinátorka

Práce pro někoho, koho baví hledat cestu k cíli, i když někdy může být celkem klikatá. Pro někoho, kdo vidí smysl v působení ve veřejné instituci a chce se podílet na jejím rozvoji. A kdo je univerzální, flexibilní a nebojí se prozkoumávat nové oblasti.

 

Hledáme člověka, který:

  • hledá řešení k naplnění společného cíle a nezastaví se před první, druhou ani třetí překážkou,
  • dokáže se rychle zorientovat v novém tématu či oblasti,
  • umí komunikovat a pozitivně motivovat, zvládne práci s různorodým týmem a nebojí se ho koordinovat,
  • má zkušenosti s projekty – není ale nutné mít roky praxe projekťáka, knihovna jako příspěvková organizace je stejně natolik specifická, že počítáme s tím, že vás zaučíme,
  • dodržuje deadliny,
  • umí s Excelem,
  • nebojí se výzev, umí si (nechat) poradit a zvládne jistou dávku tlaku
  • rozumí základním ekonomickým principům (sestavování rozpočtů, různé typy nákladů apod.),
  • umí pracovat s chybou (myšleno tak, že se z ní poučí), dokáže jasně formulovat své požadavky, a zvládne unést svou odpovědnost (ta je nemalá) ,
  • …a to hlavní: chce, aby jeho práce měla společenský přesah. Protože asi nemusíme chodit kolem horké kaše – jestli chcete zánovní BMW, třikrát v roce dovolenou na Seychelách a odměny v podobě akcií Applu, je třeba jít otročit do korporátu, nebo mít v životě fakt kliku. U nás jsou tabulky (v tomhle případě 11. třída podpořená osobním ohodnocením) + dobrý pocit + prostor pro osobní život + maximální snaha vedení zaplatit svoje lidi, co nejlépe to jde.

 

Vidíte se v tom? Dobře, na tohle bychom vás potřebovali:

  • hledat a monitorovat grantové příležitosti a další možnosti získávání finančních prostředků, odpracovat přípravné práce (průzkumy trhu, ověřování referencí apod.), podílet se na zpracování grantových žádostí,
  • když nějaký ten grant vyjde, ujmout se jeho běhu a dotažení k výstupům,
  • řídit, koordinovat – a hlavně dotahovat – menší i větší střednědobé a dlouhodobé projekty či akce uvnitř knihovny; typově vše od přípravy menších stavebních projektů po programy na rozvoj měkkých dovedností,
  • být po ruce řediteli a vedoucím pracovníkům, pomáhat jim s posouváním jejich agend,
  • flexibilitu a ochotu zapojit se do činností, které jsou zrovna potřeba,
  • ujmout se aktivního oslovování komerčních partnerů a hledat s nimi možné synergie,
  • vše patřičně zadministrovat (někdy je toho dost).

 

Co nabízíme

  • úvazek 1,0 (případně o něco nižší) na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • platové zařazení: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 264/2022 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s ohledem na praxi a vzdělání,
  • práce ve stabilní instituci v centru Kladna,
  • flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova,
  • 5 týdnů dovolené, paušální příspěvek na stravování a další benefity (dny zdravotního a pracovního volna, možnost sebevzdělávání – široká nabídka kurzů a školení),
  • nástup dle dohody.

 

Chcete jít do toho? Pošlete na e-mail reditel@svkkl.cz následující podklady:

  • strukturovaný životopis s kontaktními údaji,
  • motivační dopis, který by měl na 900 znacích (včetně mezer) podat odpověď na otázku “proč chci pracovat v knihovně a co jí mohu přinést?”
  • výpis z rejstříku trestů (stačí dodat k pohovoru).

 

Přijetí přihlášky potvrdíme.

Přihlášky posílejte do 29. 9. 2023 do 18:00. Vybrané uchazeče vyzveme k účasti k ústnímu pohovoru, který proběhne 5. 10. 2023 od 9:00 v prostorách knihovny. Pokud víte, že 5. 10. nemůžete, napište to do průvodního e-mailu k přihlášce, zkusíme najít jinou cestu.

 

Zasláním přihlášky dává uchazeč souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona o archivnictví.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo prodloužit nebo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.