Hlavní obsah stránky

Staňte se součástí týmu knihovny

Rozmanitá práce, příjemné prostředí, zázemí stabilní instituce krajského významu. Láká vás práce u nás? Rádi vás poznáme!

 

Specialist(k)a HR, co se nebojí výzev


Představte si středně velkou organizaci, kde se vždycky kladl důraz na kvalitu práce, ale už o něco méně na kvalitu vztahů.

Organizaci, kde se HR doteď dělalo hlavně intuitivně. A kde je (ne úplně její vinou) spousta předpisů, dost složitostí a limitované finanční zdroje. Ale taky jednoznačná motivace a podpora vedení hledat cesty, jak pracovní kulturu posouvat a zpříjemňovat pracovní podmínky.

No a přesně pro tuhle misi vás hledáme. Potřebujeme někoho, kdo nám pomůže s tvorbou a formováním pracovní kultury knihovny, s nastavením udržitelného systému práce se zaměstnanci a se zaváděním doporučení vycházejících z právě běžícího projektu Pracovní flexibilita a diverzita jako prostředek zatraktivnění pracovního uplatnění ve Středočeské vědecké knihovně v Kladně (2024–2025), podpořeného z OP Zaměstnanost Plus.

 

Forma spolupráce:

  • 0,5 úvazek vázaný na projekt financovaný z EU, doba určitá do 31. 12. 2025, s perspektivou pokračování + s možností spojit s další prací na částečný úvazek v organizaci v oblasti metodické a redakční práce
  • flexibilní pracovní doba


Co budete mít na starosti:

Trochu to záleží i na vás, ale v současnosti si myslíme, že hlavně:

  • spolupráce s partnerem v projektu Zaměstnanost Plus (Age Management, z. s.) na identifikaci oblastí s potenciálem rozvoje / zlepšení,

  • návrh postupu implementace navrhovaných řešení v oblasti personálního rozvoje organizace, jejich komunikace dovnitř organizace,
  • podíl na formování firemní kultury, péče o sociální aspekty práce,
  • spolupráce s vedením organizace, průběžné vzdělávání vedoucích zaměstnanců v oblasti HR,
  • péče o personální procesy, životní cyklus zaměstnance, vzdělávání a hodnocení zaměstnanců,
  • podíl na výběru a náboru zaměstnanců,
  • podíl na úpravě vnitřních předpisů organizace,
  • odpovědnost za plnění klíčových aktivit projektu z OP Zaměstnanost Plus a administrativa spojená s projektem.  

 

Pro kontext:

  • v organizaci působí personalistka / mzdová účetní, která má na starosti vše spojené s personální administrativou, legislativou a pracovněprávními otázkami a mzdami,

 

Co byste měl/a umět:

  • Vzdělání minimálně SŠ.
  • Praxe v oboru či na obdobné pozici.
  • Dobré vyjadřovací schopnosti a komunikační dovednosti.
  • Výhodou je znalost specifik veřejné instituce (a pokud to je knihovna, tím líp).
  • Uživatelská znalost práce s PC, MS Office.

 

Co nabízíme:

  • Úvazek 0,5, platové zařazení: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 264/2022 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s ohledem na praxi a vzdělání.
  • 5 týdnů dovolené, paušální příspěvek na stravování, 5 dní rekondičního volna a všechny benefity, které nám při našich možnostech pomůžete zavést :-)
  • Zajímavou práci s dalším možným osobním rozvojem
  • Nástup možný po dohodě ihned

 

Chcete jít do toho?

Pošlete na e-maily reditel@svkkl.cz a library@svkkl.cz následující podklady:

  • strukturovaný životopis s kontaktními údaji,
  • krátký odstavec (cca 500 znaků), který by měl podat odpověď na otázku „proč chci pracovat na této pozici?“
  • do práce můžete nastoupit jen po doložení výpisu z rejstříku trestů (jen pro úplnost, k výběrku ho nepotřebujeme).

 

Přijetí přihlášky potvrdíme.

Vybrané uchazeče vyzveme k účasti na ústním pohovoru.

 

Zasláním přihlášky dává uchazeč souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona o archivnictví.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo prodloužit nebo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.

------------

Pokud zrovna nemáme pozici pro vás, napište na prace@svkkl.cz a pošlete profesní životopis spolu se souhlasem, že můžeme zpracovávat vaše osobní údaje. Až budeme někoho hledat, ozveme se.