Hlavní obsah stránky
Staňte se součástí týmu knihovny
Rozmanitá práce, příjemné prostředí, zázemí stabilní instituce krajského významu. Láká vás práce u nás? Rádi vás poznáme!
Specialist(k)a HR, co se nebojí výzev
Představte si středně velkou organizaci, kde se vždycky kladl důraz na kvalitu práce, ale už o něco méně na kvalitu vztahů.
Organizaci, kde se HR doteď dělalo hlavně intuitivně. A kde je (ne úplně její vinou) spousta předpisů, dost složitostí a limitované finanční zdroje. Ale taky jednoznačná motivace a podpora vedení hledat cesty, jak pracovní kulturu posouvat a zpříjemňovat pracovní podmínky.
No a přesně pro tuhle misi vás hledáme. Potřebujeme někoho, kdo nám pomůže s tvorbou a formováním pracovní kultury knihovny, s nastavením udržitelného systému práce se zaměstnanci a se zaváděním doporučení vycházejících z právě běžícího projektu Pracovní flexibilita a diverzita jako prostředek zatraktivnění pracovního uplatnění ve Středočeské vědecké knihovně v Kladně (2024–2025), podpořeného z OP Zaměstnanost Plus.
Forma spolupráce:
- 0,5 úvazek vázaný na projekt financovaný z EU, doba určitá do 31. 12. 2025, s perspektivou pokračování + s možností spojit s další prací na částečný úvazek v organizaci v oblasti metodické a redakční práce
- flexibilní pracovní doba
Co budete mít na starosti:
Trochu to záleží i na vás, ale v současnosti si myslíme, že hlavně:
-
spolupráce s partnerem v projektu Zaměstnanost Plus (Age Management, z. s.) na identifikaci oblastí s potenciálem rozvoje / zlepšení,
- návrh postupu implementace navrhovaných řešení v oblasti personálního rozvoje organizace, jejich komunikace dovnitř organizace,
- podíl na formování firemní kultury, péče o sociální aspekty práce,
- spolupráce s vedením organizace, průběžné vzdělávání vedoucích zaměstnanců v oblasti HR,
- péče o personální procesy, životní cyklus zaměstnance, vzdělávání a hodnocení zaměstnanců,
- podíl na výběru a náboru zaměstnanců,
- podíl na úpravě vnitřních předpisů organizace,
- odpovědnost za plnění klíčových aktivit projektu z OP Zaměstnanost Plus a administrativa spojená s projektem.
Pro kontext:
-
v organizaci působí personalistka / mzdová účetní, která má na starosti vše spojené s personální administrativou, legislativou a pracovněprávními otázkami a mzdami,
Co byste měl/a umět:
- Vzdělání minimálně SŠ.
- Praxe v oboru či na obdobné pozici.
- Dobré vyjadřovací schopnosti a komunikační dovednosti.
- Výhodou je znalost specifik veřejné instituce (a pokud to je knihovna, tím líp).
- Uživatelská znalost práce s PC, MS Office.
Co nabízíme:
- Úvazek 0,5, platové zařazení: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 264/2022 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s ohledem na praxi a vzdělání.
- 5 týdnů dovolené, paušální příspěvek na stravování, 5 dní rekondičního volna a všechny benefity, které nám při našich možnostech pomůžete zavést :-)
- Zajímavou práci s dalším možným osobním rozvojem
- Nástup možný po dohodě ihned
Chcete jít do toho?
Pošlete na e-maily reditel@svkkl.cz a library@svkkl.cz následující podklady:
- strukturovaný životopis s kontaktními údaji,
- krátký odstavec (cca 500 znaků), který by měl podat odpověď na otázku „proč chci pracovat na této pozici?“
- do práce můžete nastoupit jen po doložení výpisu z rejstříku trestů (jen pro úplnost, k výběrku ho nepotřebujeme).
Přijetí přihlášky potvrdíme.
Vybrané uchazeče vyzveme k účasti na ústním pohovoru.
Zasláním přihlášky dává uchazeč souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona o archivnictví.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo prodloužit nebo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
------------
Pokud zrovna nemáme pozici pro vás, napište na prace@svkkl.cz a pošlete profesní životopis spolu se souhlasem, že můžeme zpracovávat vaše osobní údaje. Až budeme někoho hledat, ozveme se.