Main content

NEUŠLO NÁM

Cena za obsahový marketing knihovně

Nejen komerční subjekty, jako je Škoda Auto nebo McDonalds, mohou sbírat ceny za obsahový marketing, ale i knihovny! V rámci soutěže Fénix content marketing, ve které se oceňují inovativnost, efektivita, kvalita zpracování, kreativita, odvážní klienti, schopné a profesionální agentury, byla po posunu termínu 31. 8. 2020 již posedmé udělena cena pro nejlepší práce z oblasti content marketingu. Jedná se zároveň o žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2019 stalo v českém obsahovém marketingu. Historicky poprvé tak byla letos oceněna knihovna!

Loni v březnu mozkové závity svých čtenářů potrápila Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje během literární soutěže, ve které pomocí zašifrovaných indicií hledali známé světové i tuzemské komiksy. Použité ilustrace v čistých barvách vizuálního stylu knihovny (šíří brand) zaujaly 36člennou porotu prestižní oborové soutěže. Tým marketingového oddělení knihovny ve složení Martina Košanová, Jan Chabr a Milan Říský obsadil v početné konkurenci v kategorii Nejlepší ilustrace a její použití skvělou stříbrnou příčku. Zlato si odnesla Luova Publishing s prací na brožuře mobility pro Magistrát hlavního města Prahy a za nimi zůstalo i prestižní Studio Najbrt, které stálo za vizuály Národní galerie nebo Karlovarského filmového festivalu.

Zaznamenal: –JaC–